سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوپاژ نویسی خبر 19:15

.

 

دکوپاژ نویسی خبر 19:15

سوژه: تاکسی های جدید (ون)

نریشن اغازی: با توجه به ازدحام روز افزون جمعیت در پایتخت حتی با وجود تعدد تاکسی های مسافر بری شهروندان در بسیاری از خطوط با کمبود وسایل حمل ونقل بویژه تاکسی روبرو بوده اند بنا بر تدابیری که از سوی مسولان اندیشیده شد مدتی است که شاهد فعالیت نوع جدیدی از تاکسی ها هستیم به نام ((ون))

اینسرت:تصاویر ونها به رنگ های سبز و سفید در سطح شهر-تصویر نمای داخلی ون-تعداد صندلیها و نحوه چیدمان انها

مصاحبه شونده: آقای تیموری-مدیر عامل سازمان تاکسیرانی

سوالات:1- چه مدتی است که( ون) شروع به فعالیت کرده است؟

2- بعضی از رانندگان ونها از نامناسب بودن خطوط محوله(از جهت نبودن مسافر) سخن می گویند شما چه راهکاری برای این امر در نظر گرفته اید؟

3- چه بر نامه هایی در جهت فرهنگ سازی این امر انجام داده اید؟

4-تعرفه کرایه ونها به چه صورت است؟

نریشن میانی:حدود 6 ماه است که از ورود ون بعنوان تاکسی در سطح شهر می گذرد و بنظر میرسد در جهت حمل ونقل مسافران نقش بسزایی ایجاد کرده است با وجود این عده ای معتقدند هنوز فرهنگ سازی عمده ای در این خصوص انجام نشده است. تعدادی از مسافرین ونها از زمان زیادی که برای پر شدن ون صرف می شود کمی احساس ناراحتی می کنند.ولی آنچه که مسلم است با وجود کاهش 30 درصدی کرایه ونها نسبت به تاکسی های عادی و همچنین جابجایی سریع آنها بی شک راهکاری مثبت و سازنده در راحتی شهروندان است.

اینسرت:تصاویر متعددی از ونها در خطوط مربوطه در حالیکه مسافران در آن نشسته اند- تصویر مردم در حال داخل شدن و خارج شدن از ونها-تصاویری از مصاحبه های مردمی پشت سر هم با چهره های رضایتمند حتی پخش این جمله از چند نفر از آنها(ون خیلی سریع است) یا (در کل خوبه) میتواند مناسب باشد.

پلاتو(خبر نگار رو به دوربین): با قبول این حقیقت که وجود ون سبب بهبود حمل ونقل وتا حدودی تکمیل کاستیهایی در این حوزه بوده امیدواریم که شاهد بهبود هر چه بیشتر این پدیده در هفته ها وماههای آتی باشیم.